مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-09سياسي

جهت گیری نظام، ایجاد رفاه و شغل برای روستاییان است


استاندار گیلان، جهت گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد رفاه و شغل مناسب برای روستاییان عنوان کرد و گفت: مشاغل روستایی متناسب با موقعیت و مزیت های متفاوت گردشگری، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، جهت گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایجاد رفاه و شغل مناسب برای روستاییان عنوان کرد و گفت: مشاغل روستایی متناسب با موقعیت و مزیت های متفاوت گردشگری، کشاورزی و دامداری روستاها در دستور کار قرار دارد.

اسدالله عباسی امروز، 18 آبان ماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، اظهار کرد: در طرح جامع توسعه استان به ویژه در قرارگاه جهادی که برای طرح (تکام) توانمند سازی و کارآمدی مردم پایه تشکیل شد، مهاجرت روستاییان از شهرها به روستاها مورد تاکید قرار گرفته است که پیشگیری از معضل بزرگی خواهد بود که در گذشته از آن غفلت شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی از روستاها به دلیل مهاجرت روستاییان خالی از سکنه شده اند در حالی که در سال های نه چندان دور ظرفیت های تولیدی و اقتصادی در روستاها بسیار بالا بود و در شهرها محصولات تولیدی در بخش های کشاورزی و یا دامی در بازارهای هفتگی عرضه می شد.

استاندار گیلان ادامه داد: اکنون روستاییان جذب جاذبه های شهری شده اند که نتیجه آن فقر و افزایش متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری نظام، ایجاد رفاه و شغل برای روستاییان است

جهت گیری نظام، ایجاد رفاه و شغل برای روستاییان است